pengikut comel

Wednesday, November 9, 2011

explaination

i made a decision by broke up with mr.a because of me and my own decision doesn't effect by anybody else or by the one i am with rite now. :) jadi setiap soalan yang ditanya oleh anda tak akan dijawab sama sekali kerana ia melibatkan hal peribadi kedua-dua belah pihak. . 
demi menjaga hati kesemua pihak. keputusan ni aku buat sebab antara kami dah tak ada persefahaman lagi. jalan terbaik bagi kedua-dua belah pihak is berpisah. dan percaya jodoh tu semua di tangan tuhan. :) 


jadi, kepada manusia2 yang ingin tahu kenapa dan bagaimana kami berpisah, better x payah tau lah. :) hal peribadi rasanya x perlu dikongsi dengan orang lain. so x payah nak perli2 kami. :) tak payah nak jatuhkan dia. kami still kawan macam biasa. :) cuma keadaan tak sama macam dulu. :) keputusan ni dibuat untuk kesenangan ramai pihak. :) bukan sebab untuk mencari kesempurnaan semata-mata. jadi, cacian , makian, hinaan terhadap dia dan aku, tak ada kesan apa-apa sebab kalian x tau sebab sebenar kenapa semua ni jadi. 


tuduhlah aku playgirl, tuduhlah aku jalang, manusia boleh bercakap apa saja. tanpa halangan. dan tak ada siapa pon boleh halang hak individu untuk bersuara. :) tapi disebalik apa yang jadi ada sebab munasabah kenapa ia terjadi. ;) aku hanya mampu senyum, duduk, dengar dan teruskan kehidupan aku seperti biasa tanpa ambil tahu tentang apa yang kalian mampu kata. :) tak semua masalah boleh dikongsi dengan semua orang. :D keputusan aku untuk bersama dia sekarang juga keputusan aku. ;) 


jangan tanya lagi. aku minx maaf kepada semua orang yang terasa dengan semua ni. terutama family alang muhammad. maafkan sara, sara x mampu bagi yang terbaik dan tak mampu menjaga dia lagi. . :) sekian. 

No comments: