pengikut comel

Tuesday, November 15, 2011

haters, fakers, strangers. :)



nampak kat atas 2? hello to all haters, fakers, strangers that always talk shit behind everybody's back. and to enemy that i didn't realize u still live in this world. fuck ur ass and i hope u can enjoy this entry with smile and have a nice fucking day. :) 

nak tau ? atas kejayaan seseorang tu selalu ada orang yang menyokong dan menjatuhkan . tak kiralah sekecik mana pun kejayaan seorang manusia tu, walaupun sebesar kuman. mesti ada manusia yang takkan puas hati dengan kejayaan orang lain . :P 

aku tau ada certain2 person kat merata alam ni, yang aku x pernah kenal and amek tau pon , akan benci aku. well aku tak boleh halang benda tu. maybe aku ada buat salah ngan korang tanpa sedar tapi, serius la kan, aku tak kenal korang, kenapa perlu judge aku untuk sesuatu yang korang memang x kenal. ? teringin nak cakap dengan aku? silakan berdepan. buruk baik cakap depan muka aku. benda tu takkan buat hang nampak macam babi. at least aku ada jugak sikit respect kat hang kan. :) buat apa nak benci untuk sesuatu yang hang x boleh nak jadi? cuba la kan, dah tau hang x boleh jadi and x boleh dapat apa yang orang lain ada, jangan lah bodohkan diri lagi nak menjatuhkan orang tu. :) benda 2 x menampakkan hang macam orang tu, tapi buat hang nampak lagi murah dan memperbodohkan diri sendiri. :) orang akan nampak sisi buruk hang, and orang mungkin akan benci orang yang hang jatuhkan tu, tapi orang yang ikot segala cakap hang semuanya FAKE macam hang jugak. :) 

kaki cakap belakang ni, selalunya bercakap belakang ja pandai. bila berdepan bisu tiba-tiba. :) takot? maybe tak. terasa diri nampak kecik? bodoh? maybe ya. :D buat apa tambah dosa? tak bawak untung. biar mulut longkang, at least aku jujur . haha. :D annoying kan? peduli? kahkahkah. :D mulut lancang tak dak insuran x semestinya kurang ajaq. tapi aku just cakap apa yang aku nampak, yang aku perati. bukan cakap kosong. buat apa melenting kalau benda x betul. buat apa mengamok kalau x buat salah. :) tak perlu jadi anjing menyalak kalau tulang ada depan mata. ambil dan blah. tu saja cara nak diam. lainlah kalau tulang orang lain buang, menyalak satu kampung tapi apa pun tak dak. :) terasa kan? maaf lah. aku kurang paham maksud menjaga hati manusia FAKE ni. :) 

terlalu banyak manusia palsu di sekeliling aku. yang buat baik untuk mempergunakan orang lain. yang terlalu ambil berat untuk jatuhkan orang lain. yang menjadi penjaga hanya untuk mencari kelemahan orang lain. yang menipu untuk selamatkan diri sendiri tanpa fikir belakang hari, dia akan jatuh tersungkur. :) aku dah lali, penat, letih ,menyampah . haha. sebab semuanya sama. takkan pernah berubah. nak cakap aku baik? no . aku tak pernah baik dengan orang lah. so aku paham kenapa orang tak suka aku. dari kawan sampai ke bukan kawan. tapi aku still boleh paham kenapa kalau kawan aku sendiri yang blah dari aku kan. tapi orang asing yang x pernah duduk semeja sekali tiba2 bercakap hal aku yang aku sendiri x penah tau, itu hebat. ahli nujum ka apa aku pun tataw. ahli nujum terlepas kat zaman moden maybe. :D tapi sayangnya, aku x sempat lagi nak berkenalan dengan orang2 ni. :) selamat datang ke dunia kebencian wahai shit talker. :) duduk lah dalam bahagian gelap dalam hidup aku. :) sebab aku tak kenal sapa yang bercakap tu. sebab aku x pernah duduk sekali. sebab aku tak pernah amek tau pun hang wujud kat dunia yang hang PINJAM ni kan. 

aku malas nak amek tau sebab bagi aku benda tu tak dak faedah lansung dalam hidup aku. jangan la dengki dengan kejayaan orang lain. :) kalau hang tak dak usaha, hang takkan dapat apa yang orang lain ada. so moral of the story: berusaha kalau nak. orang malas selalu rugi. :D janganla dengki dengan paras rupa orang lain. semua makhluk Tuhan tu cantik. ada kelebihan dan kekurangan masing2. cuma x perlu riak dengan apa yang tuhan bagi. :) tak perlu dengki sangat. cari la kelebihan sendiri and bersyukur la. :) jangan nak dengki memanjang. oh ya! jadi hot tu sebenarnya x perlu. jadi diri sendiri tu lagi better. :) orang respect . jadi kepada para pendengki, pembenci, manusia palsu, tukang tikam belakang dalam hidup aku. aku ucapkan terima kasih sebab menjadi sebahagian cerita aku. :) apa yang korang buat, sedikit sebanyak ada menjatuhkan dan bagi effect, tapi effect tu sikit kalau nak dibandingkan dengan kerugian masa yang korang dapat kan. :D terima kasih jugak sudi buang masa korang untuk benci aku atas benda yang aku x tau aku buat apa. :D buang masa untuk menyebok dalam hidup aku. terima kasih jugak sebab sudi bagi aku kebencian untuk aku terus hidup and kuat untuk berhadapan dengan orang macam korang. :D seriously , aku x pernah terjejas pun. :)
manusia hanya pandai cakap, tapi setengah saja yang jujur. lain just cakap kosong. :) okbai!

2 comments:

Ku Azhar said...

waaa...sabo2... :)

raraRAWR said...

ngehngehngeh. saba dh nie. ni bgitau ja. kanyataan . :D