pengikut comel

Tuesday, December 13, 2011

aku harap semua ni tak betul.

eh saya bosan la. hari2 mcm ni, bosan laa. bosannyaa. :) 


yela saya mana penah bosan2 kan hidop sorang2 terperuk kat sini. -,-" kan? x penah lagi la hujung minggu aku x boleh keluaq shopping2 , window shopping. -,-" bapak bosan. 


aku baru sedaq, lately handset aku  x berbunyi dah. tadak dah lagu suavemente 2 berbunyi tiap2 malam. xdak dah bunyi mesej, jarang dah aku dengaq sweet words mcm dulu. :') bosan sangat er? :) ke aku de buat salah eh? ke aku ni memang membosankan. -,-" haihh. :') aku baru sedaq ka dah lama benda ni ada depan mata aku? 


aku tak boleh jadi yg terbaik kot. or maybe aku mengecewakan terlalu banyak kot. :) or aku ada salah cakap. kadang2 aku rasa mcm dulu balik. kadang2 aku rasa x. -,-" haihh. ntahla. maybe mainan perasaan ja kot. maybe aku terlalu takot untuk rasa kehilangan lagi kot. or maybe aku x mampu nak buat dia sygkan aku , or maybe aku terlalu memaksa.. maybe aku terlalu buat dia mencuba kot. sedangkan aku sedaq kot apa yang aku nampak dalam mata dia. bukan aku 100%. :) 


haihh. aku harap apa yang aku nampak tu semuanya salah. :( aku harap semuanya salah. :'( 

2 comments:

ed shahir said...

banyakkan bersabar. dalam setiap hubungan mesti ada dugaan. chill sara majed :)

raraRAWR said...

sara just mampu berdoa ja abg ed. :) sabar 2 dari setaun yg lepas sara dh cuba. :) tenkiu..