pengikut comel

Wednesday, April 25, 2012

saye suke awak. :)

macam mana aku boleh suka dia oi! macam mana! :( tak kira la dia sapa. yg penting aku saja yang tau!! 

kenapa dia. haha. hati terjatuh masa mula tengok mata dia. hati terjatuh and buat aku nak cari sapa dia and esok tu aku turun bawah lagi cari dia. but dia x dak. okay! and jumpa lagi sekali. aku dapat num fon dia walaupun bukan aku yang mintak!. 

masa orang tu tanya aku , aku suka dia ka x,aku saja jawab tak sebab aku sendiri confuse ngan diri aku sendiri. but now, no! aku suka dia kot! :( haih. mcm mana aku nak buat ni. memang hati aku kecewa. yang aku cari bukan pengganti detu . tapi orang yg boleh buat aku lupa sapa AFJ! and aku penah cakap, kalau dia berjaya buat aku lupa AFJ and buat aku jatuh kat dia, then aku akan terima dia. aku akan jaga dia mcm aku jaga detu dulu. but more than that i guess. :) tapi tapi! aku lupa! dia dah berpunya! selalu aku lupa semua tu. :'( 

sedih tau! sedih! baru kali ni aku rasa betul2 ikhlas. baru kali ni aku rasa aku betul2 termakan dengan kata-kata sendiri. :( eh awk, sy suka awak la! betol ! kali ni serius. saya x main2. :( tapi tapi! tapi takpela. saye x nak ganggu hak orang lain. :) so biar saya simpan perasaan ni sorang-sorang. :) sebab kalau saya suka pon saya simpan dalam hati je. :) *pastu aku sendiri sakit hati tanggung sorang2. :( bai! :'(


No comments: