pengikut comel

Thursday, May 31, 2012



mereka adalah mereka. :) dan untuk kali ini. dedikasi ditujukan buat dia, farid rosli. :) abg , kawan, somebody yang terlalu rapat satu masa dulu.

aku kenal dia bukan sehari dua. dia juga kenal aku bukan sesaat dua. sejak aku form 5. lama kan? lamaa . and tak sangka akhirnya jadi mcm ni. :)

dear farid a.k.a jeff,
dah 22 tahun. lebih matang dari sara. lagi tua dari sara. semoga Allah panjangkan umur, diberkati hidup anda, dan dipanjangkan jodoh dengan Kak Elly sampai ke anak cucu,akhir hayat. tak ada hadiah 300 rnggit nak bagi. just ucapan yang tersembunyi ni je. :) we used to be brothers and sisters. pergi genting sesame. susah senang sara ade sekali. and sara mintak maaf atas perangai sara. sara kotakan janji. jadi manusia. :) yes sara mmg manusia pon. hahaha. :D sara ngan mak dah okay. :) thanks.

untuk kesalahan dan segalanya, maafkan sara. untuk besday ni, ini saja yang mampu bagi, walaupun x da harga. walaupun mungkin x terbaca. ikhlas dari hati. selamat hari lahir. sara taw num sara dh xde lam hp kan. so no worries. sini saja dh ckup. :) walaupun kalau korang kawen nanti sara x pegi. semoga bahagia akak and abg. :) walaupun sara bukan adek lagi. but all of you, will always be my brothers and sisters. :)

love,
saraMAJED.

No comments: