pengikut comel

Wednesday, May 2, 2012

sabaq. selalu aku tertalu familiar dengan satu perasaan dan perkataan tu. :) sabaq. sabar. patient. semua sama saja maksudnya. tapi jauh mana seorang manusia dan seorang aku mampu bertahan untuk menyabarkan diri, only God knows. :) 

dulu selalu , aku bia orang jatuhkan aku dengan senangnya. but now, not anymore. :) being hard is one of myself. sebab aku x kan senang-senang menangis lagi. walaupun kadang-kadang aku sedih. but pretend to be strong is the solution untuk semua masalah. :) aku pelik, aku hairan. baru sekarang aku tau, motif manusia nak tutup kesalahan diri sendiri is salahkan orang lain. untuk pembaca statement ni, aku nak tau motif. :) untuk apa hantar link blog aku kat mak aku kalau nak keadaan kami jadi jernih. listen. im not stupid. haha. kalau nak bodohkan orang or nak menipu orang, cari lain manusia. bukan aku. :) motif apa? dengki? keruhkan keadaan? buat aku nampak jahat gila ke nak buat diri malaikat. kalau maki aku public smua boleh nampak. but kalau nak cakap elok2 ngan aku guna org tengah. haha grow up! aku bukan x de otak x boleh berfikir. :) 

cukup kalau aku cakap ikot cakap orang sebab nak jaga hati orang tu sebenarnya mnyusahkan. :) so pk la apa aku cakap. sebelum jaga hati orang, fikir hati sendiri , ada x org nak jaga. :) tenks. :D 


No comments: